var är jane eyre?



Kunde naturligtvis inte motstå en bok med Jane Eyre i titeln ... men jag kanske skulle ha gjort det ...

Jag förstår inte denna bok alls. Jasper Ffrode har skrivit boken Var är Jane Eyre? och på baksida utlovas en en bok skriven i samma anda som Liftarens gudie till galaxen som jag visserligen aldrig gett mig i kast med, men tänker mig den som härligt absurd. Visst är denna bok, om litteraturkriminalaren Torsdag Nesta, annorlunda men så här nittiosex sidor in i boken förstår jag inte riktigt vad det hela går ut på så nu ger jag upp. Säkert en bra bok egentligen, men inget för mig.

Kommentarer
Postat av: camilla

jag förstod inte heller denna bok - tyvärr!!!
idén skulle ju kunna bli rolig

2007-11-02 @ 19:40:59
URL: http://lasdagboken.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0