en utmaning




Jag hakar aldrig på läsutmaningar i bloggvärlden. Hade inte tänkt börja med det heller och jag tror inte jag hade börjat om det inte vore för Strindberg och Lyran. Vi ska ju läsa Strindbergs En dåres försvarstal i jobbets bokcirkel innan sommarlovet och så dök utmaningen Klassikersommar upp hos Lyran och det finns ju faktiskt en del klassiker jag skulle vilja läsa och när jag nu redan kommer att han läst Strindberg så kan jag ju lika gärna läsa en eller två till ...

Ja, för att komma till sak: Jag kommer för första gången att delta i en utmaning och det är klassiker som gäller. Ska bli kul faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Lyran

Det låter bra!

2012-05-12 @ 00:54:03
URL: http://lyrannobel.blogspot.com
Postat av: blogg_bohemen

Utmaningen är nog den spark i baken jag behöver för att ta tag i det där med klassikerläsandet. :)

2012-05-12 @ 07:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0