enkätdags!

Längesedan jag svarade på en enkät nu, så därför kunde jag inte låta bli att svara på denna enkät som jag hittade hos Bokbabbel:

Just nu…
… läser jag:
 Frostnätter av Arnaldur Indriðason (han funkar ju alltid vår älskade islänning!) 

… väntar jag: det efterläntade påsklovet med förhoppningsvis massor av avkopplande lästid så jag kan läsa alla böcker som ligger och lockar lite överallt i lägenheten.

… lyssnar jag på: Förutom fågelkvitter och fotbollsspelande barn så har det av någon anledning blivit en del Daniel Lemma den senaste veckan.

… tittar jag på: en massa nya vårkläder på Ellos och inser att jag inte kan beställa allt som hamnat på önskelistan ...

... är jag nyfiken på: Ayurveda (efter en mycket inspirerande temadag på vår skola). I bokväg är jag nog mest nyfiken på Hungerspelen. Trilogin ligger och väntar på att bli läst, men det är ju ett rätt otympligt format ...

Kommentarer
Postat av: mimmimarie

Din älskade islänning, vilken typ av böcker skriver han?

2012-03-24 @ 18:51:59
URL: http://mimmimarie.blogspot.com
Postat av: blogg_bohemen

Deckare - riktigt välskrivna sådana. Skulle vilja påstå att han befinner sig en nivå över de flesta svenska deckarförfattare.

2012-03-24 @ 19:28:21
Postat av: Jennie

Jag är också nyfiken på Hungerspelen.

2012-03-25 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0