en liten bokbeställning




Ja, jag vet att jag lovade att låna mer böcker på biblioteket men tack och lov införde jag ju aldrig något köpstopp så igår klickade jag hem årets första Bokus-beställning.

Min kamp 1 av Karl Ove Knausgård (Vilket också är vår nästa bokcirkelbok. Jag är fylld av fördomar ...)

Sommarhuset av Anna Fredriksson (Presenterades på ett mycket översvallande sätt av Läsdagboken vid en av jullovets fikastunder.)

Nattönskningen av Anne B Ragde (För att jag känner för lite litterär kärlek.)

Att föda ett barn av Kristina Sandberg (Verkar vara en oemotståndlig bok om klass, genus och svensk 1900-talshistoria.)

Det broderade hjärtat av Carole Martinez (För att jag läser väldigt lite spansk litteratur.)

Djurvänner av Anton Marklund (Har fått fina recensioner som gjort mig nyfiken.)

Kommentarer
Postat av: Hanneles bokparadis

Rena julafton :)

2012-01-16 @ 13:00:26
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/
Postat av: blogg_bohemen

Visst är det! :)

2012-01-16 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0