Den där karln ...



Så har han då ändå lyckats smyga sig in i min hjärnan, framställt sig som lockande och intressant, ja rent av som oemotståndlig. Karln har en dragningskraft jag tydligen inte kan motstå och jag känner mig besegrad. En dåres försvarstal blir vår nästa bokcirkelbok och mot alla odds är det jag som föreslagit Strindberg. En pjäs av den svenske litteräre superstjärnan ska vi också gå och se i maj. Hur ska detta sluta??? Jag har ju alltid hävdat att jag verkligen inte tycker om Strindberg ...


Kommentarer
Postat av: Anna

I lagoma doser så är han intressant han August men jag kan inte läsa för mycket. Då blir jag mest irriterad.

2012-04-22 @ 11:36:26
URL: http://joanna-ochdagarnagar.blogspot.se/
Postat av: blogg_bohemen

Lagoma doser var det, ja ... Tror nog att min Strindbergvurm går över efter en bok och en pjäs, men då har jag klarat av mitt litterära nyårslöfte.

2012-04-23 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0