dito


dito

Jag älskar pappersböcker, men inser motvilligt att framtiden kanske ligger i det digitala formatet. Läste i DN igår om Bokus nya satsning på e-böcker, Dito, och blev lite nyfiken. Jag har nu laddat ner appen till min Iphone för att försöka mig på det här med läsning från skärm. En positiv överraskning var introduktionserbjudandet om att  ladda ner två aktuella böcker helt gratis, Outsider av Torbjörn Flygt och Anna och Mats bor inte här längre av Helena von Zweigbergk. Med sådana titlar testar jag gärna att läsa böcker i telefonen!

Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Oj, måste kanske omvärdera det där med läsning i telefonen ...

2011-10-21 @ 23:20:58
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
Postat av: J

hmm hur fick du till 2 gratis nedladdningar?

2011-10-23 @ 16:11:06
Postat av: blogg_bohemen

Ja, jag skall försöka komma över min motvilja och ge skärmläsning en chans. Gratisnedladdningarna var det första som kom upp när jag laddade ner appen. Kanske råkade jag helt ovetandes komma över ett tidsbegränsat erbjudande?

2011-10-23 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0