en beställning på väg



Efter en sms-konversation med övervakaren av köpstoppet, även känd som Älsklingen, där jag kanske putsade sanningen lite och sa att det bara är en hyllvärmare kvar när det egentligen är två (vem räknar facklitteratur?), har jag nu äntligen fått tillstånd att klicka hem en beställning från Bokus. Himmelrike! Kändes nästan högtidligt med tanke på att inte en enda bok har köpts hittills i år. Riktigt längtar efter att få gå och hämta ut paketet! Det kommer säkert att bli mycket svårt att välja första bok att läsa för den här gången har jag bara beställt sådant som jag verkligen sett fram emot att läsa. Förhoppningsvis blir läsningen mycket roligare nu!

Hyllvärmarutmaningen har dock inte enbart varit av ondo utan jag lärt mig att vara mer restriktiv med mina inköp och att det faktiskt inte är hela världen att låna böcker på biblioteket. Särskilt inte när man bor i en etta och utrymmet för böcker trots allt är begränsat ... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0