ett trevligt litet ...

... frågeformulär som jag hittade via Bokbabbel.

Läser jag: Josefine Palmgrens Engångsligg som jag alldeles nyss påbörjat och så borde jag läsa lite kurslitteratur, men den har liksom hamnat längst ner i högen ...
... och tycker: att jag gärna vill fortsätta läsa i Palmgrens bok och att Konflikthantering ligger bra där längst ner i högen ...
Lyssnar jag på: Laleh. Älsklingen väljer musik i afton så det blir en salig blandning.
Tittar jag på: Gatlyktornas sken i mörkret och enstaka billyktor.
Känner jag: att jag äntligen börjar slappna av och komma i lovstämning.
Önskar jag: att det vore lite närmare mellan Småland och Värmland.
Längtar jag efter: ett långt skönt bad, men inget badkar finns i sikte, men ett badhusbesök kanske det blir senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0