en aning roligare än elräkningen




Kommer hem efter lite mer än en vecka i värmlandsskogen och då ligger det där i högen av räkningar, erbjudanden om prenumerationer och något obegripligt meddelande om den framtida pensionen - ett paket från Bokus. Som en glimrande liten guldklimp. Eftersom köpstopp råder var det evigheter sedan ett Bokuspaket förgyllde min posthög så ni kan säkert föreställa er mitt lyckliga leende. Paketet innehåller bara en bok, den vi skall läsa i vår härligt opretentiösa bokcirkel på jobbet. Tyckte att det måste räknas som jobbrelaterat och därmed inte ett brott mot köpstoppet ... :)

Ja, just det, kanske skall nämna vilken bok det är också: Under lejonets blick av Maaza Mengiste. Ser verkligen fram emot att läsa den.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie på OOOF bok

Okej, Jag har inte köpstopp. Ändå var det evigheter sen (läs: en månad) jag beställde böcker. Blev inspirerad nu.

2011-03-09 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0