att titta på tv skall vara en schlager



Melodifestivaldags igen! Flera lördagskvällar i rad räddas av musikaliska kavalkader framförda av såväl välkända artister som nya bekantskapet. Så här tio minuter innan är jag såklart spänd av förväntan och ser verkligen fram emot att schlagercirkusen skall börja! Programledarparet har jag inte särskilt höga förväntningar på och helt ärligt tycker jag Rickard O är något av en besserwisser. Kanske kan Marie S rädda tillställningen?

Förhandsspekulation: Danny går direkt till final och Dilba till Andra chansen. (Självklart har jag inte tjuvlyssnat på låtarna.)

Uppdatering: Vem kunde ana att Dilba skulle vara så dålig? Kvällens positiva överraskning var utan konkurrens Swingfly med Me and my drum - vilken glädjekick! Helt rätt att de gick till final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0