Katten spinner, hunden snarkar, jag myser

Julen avklarad. Klapparna innehöll bland annat två böcker, Tranströmers samlade verk och en bok om KB. Mycket nöjd!

Är kvar hos min syster några dagar för att vara katt- och hundvakt. Katten är söt och snäll och spinner glatt men hundmänniska som jag är måste jag säga att det är hunden som stulit mitt hjärta. Världens finaste vovve! Jo, jag vet jag är en aning partisk men han är underbart gosig!

Massor av frisk luft och motion blir det dessa dagar och däremellan så klart en del lästid. Varvar mellan Grebe/Träff och Schulmann och tycker båda böcketna är läsvärda. En härlig inledning på jullovet som ni hör.


Kommentarer
Postat av: läsdagboken, camilla

vilket jullovsparadis med sällskapsdjur och böcker!

när jag tänker efter är det ju samma här : )

2011-12-28 @ 10:44:33
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Ibland är det liksom bara att erkänna att man har det bra och njuta av stunden.

2011-12-28 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0