poppis med koranen



Oj, vad fel man kan gissa ibland! Sökte en sommarkurs om Koranen och tänkte att den inte skulle vara särskilt populär, men så kom antagningsbeskedet idag - 120 reservplats. 120!!! Visserligen är mina gamla gymnasiebetyg inte mycket att skriva hem om, men ändå. Sökte också en kurs i vittnespsykologi, en kurs jag trodde skulle vara superpopulär, men där står jag på sjuttonde reservplats. Skumt! För att öka mina chanser att komma in på någon sommarkurs gjorde jag idag några sena anmälningar till ett par sociologikurser och en psykologikurs. Håll tummarna för att jag kommer in på någon av kurserna för annars blir det en sommar utan pengar - huuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0