söndagspyssel

Har som bekant kommit igång med träningen och tränar nu så mycket att jag insett att jag måste köpa lite fler träningskläder om jag inte vill ha två pass tvättstuga per vecka. Känns toppen! Detta är dessutom den mest varierade träningsperiod jag någonsin haft vilket får mig att känna mig lite extra inspirerad. Testade en ny träningsform i torsdags, Body Balance vid den okristliga tiden 06.30. Trots tiden kommer jag absolut att återvända till detta perfekta starta-dagen-pass!

All träning har fått mig att även börja pyssla om mig själv på andra sätt - söndag förmiddag är numera min egna lilla spa-stund. Först en ansiktspeeling med bambupulver från Yves Rocher (doftar som en hel godisbutik!), sedan en rengöringsmask från fantastiska Lush (vad gör man inte för att få vara mintgrön en kvart varje vecka!) och därefter en fuktmask med lönnsocker. Lite ansiktsvatten och ansiktscreme därefter och man är fräsch och ren som aldrig förr! Även håret blir lite ompysslat med en hårinpackning från Schwarzkopf - tack för julklappen kära syster!

    mask-of-magnaminty 


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter härligt....ska ge mig på ngt liknande när badrummet är klart!

2010-03-14 @ 21:17:46
URL: http://renovationaryroad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0