nöjd och glad




Kan väl erkänna att tanken på att gå tillbaka till jobbet inte känts direkt superlockande så länge man befann sig i den akademiska bubblan, men efter en sväng till skolan idag för ett möte med svensklärarkollegorna känns det riktigt bra. Det är verkligen en ynnest att ha så härligt galna och glada kollegor!

Min tjänstefördelning nästa läsår är också toppen. Fick tillbaka mina älskade religionskurser, klarade mig undan med bara en kurs i svenska och så till det som känns extra kul - en kurs i psykologi! Nu får jag verkligen användning för mitt pluggande. Blir ett bra läsår! Men först ett långt, härligt sommarlov förstås!

Kommentarer
Postat av: Camilla

så roligt allt låter, sophie!



see you soon, hoppas jag. har du några bra svenska pocketboktips till mig för sommarlovets läskoma?



kram, C

2010-06-15 @ 18:58:19
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: Jennie

Vad kul att du fick en så bra tjänst!

Spännande att undervisa i psykologi.

2010-06-15 @ 20:22:30
Postat av: blogg_bohemen

Ja, några lästips borde jag väl ha ... få se nu ...

Enhet av Ninni Holmqvist

Skynda, kom och se av Lotta Lundberg

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson

Och så boken som alla talat om hela våren och som jag nu idag äntligen lyckades komma över på bibblan: Utrensning av Sofi Oksanen



Jennie: Känns både spännande och nervöst med psykologin. Lite som att vara nyexad igen. :)

2010-06-15 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0