träning och löften



Nio dagar in på det nya året konstaterar jag att nyårslöften är överskattade och att det är en befriande känsla att inte ha avlagt något. Mitt träningsställe är dock fyllt av löften och på passen är det många som räcker upp handen på frågan "Är det någon som aldrig har varit på ..." Misstänker att det snart blir lugnare igen och lättare att få en plats på det pass man vill ... När ordinarie schema startar igen på måndag är förmiddagspassen tillbaka, vilket jag tycker är toppen. Först träning, sedan tentaplugg hela eftermiddagen. Skall åter äntra en spinningcykel under nästa vecka, misstänker starkt att det kommer att kännas som en nära-döden-upplevelse ... Det var mycket länge sedan jag körde spinning ... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0