sommarläsningsenkät

Jag gör som Bokhora, Bokbabbel med flera och fyller i sommarläsningsenkäten.

1. Bäst i sommar?
Ett amatöräktenskap av Tyler och En styvmors dagbok av Weldon. Båda är också de senast lästa så sommaren avslutades starkt.

2. Sämst i sommar?
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson. En stor besvikelse eftersom boken fått så mycket bra kritik.

3. Vad har du helst läst på stranden?
Har ju lite svårt för det där med att ligga på stranden, men vid de tillfällen jag ändå varit där har en pocket alltid följt med i väskan.

4. Var har du läst mest?
Hemma har det mest blivit i sängen eller på den gemensamma uteplatsen. Annars är jag en kaféläsare av rang.

5. Har du haft något läsprojekt under sommaren som du lyckats eller misslyckats med?
Jag har lyckats med föresatsen att bara fortsätta läsa de böcker som lockar mig och lägga undan eller lämna tillbaka de jag inte orkar/vill/känner för att läsa. Facklitteraturläsningen har det som vanligt gått sämre med, men några böcker har det ändå blivit.

6. Nämn en ny bok som du har köpt i sommar!
Skuggbarn av P. F. Thomése

7. Vad ser du fram emot att läsa i höst?
Har inte siktet inställt på någon särskild bok, men mycket, varierat och kanske lite mer faktabaserat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0