nya morgonrutiner


Svenska Dagbladet

Har sedan två veckor tillbaka en gratis prova-på-prenumeration på Svenska Dagbladet och jag gillar verkligen att ha en morgontidning. Visserligen hinner jag knappast ta mig igenom alla tre delarna till frukost, men ledaren och dagens debattartikel hinner man läsa medan müslin, filen och mackan tuggas och sedan finns resten kvar att läsa när man kommer hem på eftermiddagen. Att landa hemma, göra hemma-latte och läsa nyheter är verkligen inte fel.

Har inte kollat vad en prenumeration kostar i vanliga fall, men jag känner att det blir svårt att säga nej till en fortsättning. Morgontidning höjer livskvalitén helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: J

Kan bara hålla med. Har också haft SvD nu på prov..

2010-08-28 @ 09:17:07
URL: http://enjoy.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0