massor av påsar

Vilken toppendag! Bokpaket från Bokus anlände äntligen till utlämningsstället - undrar vilken bok jag skall läsa först? Alla verkade lockande!

För att förgylla dagen ytterligare förvandlades en fika på sta'n till en shoppingrunda där jag fyndade färgglada bordstabletter, köpte en urgullig, limegrön miniradio och när jag ändå var i shoppingtagen så blev det ett par linnen för halva reapriset och så till slut en stadig baddräkt inför höstens vattengympapass. Det var evigheter sedan jag shoppade så mycket - kul och uppiggande!


Kommentarer
Postat av: Maria

Retailtherapy is da shit!

2009-07-27 @ 21:59:59
URL: http://galtoroad.bloggagratis.se
Postat av: blogg_bohemen

Särskilt om det involverar limegröna radioapparater till fyndpris!

2009-07-28 @ 09:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0