fräscha tips

Älskar "nya" Apoteket Shop och handlar hur mycket som helst där. Mitt senaste apoteksfynd är hudvårdsserien Vera. Erkänner att jag gick på förpackningsdesignen, men produkterna visade sig var toppen, så jag är helnöjd. Mild och frisk doft och en ansiktscreme som får huden att kännas fräsch långt in på dagen (inget jag är van vid i vår dåliga inomhusluft ...). Rekommenderas varmt!





Och när jag ändå är inne på att tips om produkter som förgyller vardagen så rekommenderar jag också body lotion från Organic Surge. Perfekt för torra ben som nu skall visas upp under soliga dagar! Finns på lite olika butiker, jag köpte min på Åhléns.

rhs banner


Kommentarer
Postat av: Ve

Tips i rättan tid - tusen tack!

2009-04-21 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0