det där med att bli gammal ...

Har börjat kolla in mina rynkor ... Igår stod jag länge och väl och valde bland anti-rynk-krämerna, men avstod till sist. Jag menar, skall man behöva köpa sådana vid trettio? Fast jag har ju läst att det är precis nu som man borde börja med anti-rynk-produkter ... Och tittar man på rynkan precis ovanför näsan, alldeles vid ögonbrynet, så behövs det nog mer än anti-rynk ... Kanske botox är det enda som hjälper? Fast det är väl ändå lite för tidigt? Eller? Egentligen är jag ju inte heller någon förespråkare av sådan ingrepp. Fast det är klart, ett litet lyft här och ett litet sug där har man väl funderat på ... Kanske helt enkelt borde lära mig att använda make-up, vet ju inte ens vad en foundation egentligen är ... Men blir inte hyn ännu sämre, och rynkorna ännu fler av make-up? Eller är det inte så längre? Motion skall visst också vara bra ... promenader är ju billigt (och tråkigt), men inte tar väl ett antal mil i motionsspåret bort rynkor? Eller?




Kommentarer
Postat av: Ve

live with it..... den är ärftlig.

2009-04-10 @ 20:06:18
Postat av: blogg_bohemen

Attans! :)

2009-04-11 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0