vinn böcker!



Allt du behöver göra för att ha chans att vinna tre pocketböcker är att tipsa om Ejmis pockettävling på din blogg före den 15 oktober kl. 18. Jag hoppas självklart att jag blir den lyckliga vinnaren, men önskar alla andra lycka till eftersom jag inte är helt egofixerad (bara lite ...)! :)

15 oktober är också sista ansökningsdag till universitet och högskolor - att söka kurser eller inte är den stora frågan just nu. Vore kul med någon spännande religionskurs, eller kanske något inom socialpsykologi, eller kanske någon inom historia, eller ... Usch, så många val, vad skall man välja?


Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att du är med =)

2008-10-13 @ 18:53:51
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: camilla

tack för påminnelsen! ser de där sista ans-datumen, som ett tillfälle att se framåt, in i framtiden. eftersom jag ofta missar det, trots allt, brukar jag efteranmäla mig, senast lite halvhjärtat till grupp- och socialpsyk. via karlstads univ detail.lasso?id=KU10221" rel="nofollow">http://www.kau.se/utbildning/kursdetail.lasso?id=KU10221



ses på höstlovet, hoppas på långfika!

kram, C

2008-10-14 @ 20:56:30
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Jag passade på att söka två distanskurser, har aldrig testat distansstudier så det kan bli skoj!



Tisdag eller onsdag på höstlovet är perfekta fikadagar för mig! Vi kan höras på mejlen.

2008-10-15 @ 11:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0