semesterdrömmar i höstrusket

Snart har det gått en arbetsvecka igen och det är bara att konstatera att höstlovet kändes alldeles för kort och jag drömmer redan om jullov, men dessförinnan skall jag fylla trettio - huu!!! Åldersnojjan blir allt mer påtaglig!

Glad blir jag i alla fall när jag tänker på det mycket välkomna resepresentkortet som mor och alla mina underbara syskon skramlat ihop till, och som jag fick som tidig födelsedagspresent när mor var och hälsade på förra veckan. Har självklart surfat omkring på Fritidsresor hemsida och funderat på tänkbara resmål. Älsklingen vill åka tillbaka till Tunisien, medan jag tycker att vi skall testa ett annat resmål. Turkiet, Bulgarien och Kroatien ligger högt på min lista, fast lite sugen på att åka tillbaka till underbara Tunisien är jag faktiskt! Om inte annat så för det goda myntateet och det underbara brödet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0