madagaskar 2

Igår bänkade vi oss, jag och älsklingen, i biosalongen för att se filmen Madagaskar 2. Jag hade laddat med en påse julskum och en flaska Ramlösa Balans Persika/Vitt te (smakade fruktansvärt) och älsklingen var som vanligt nyttig med en påse vindruvor ... Vad är det för poäng med att gå på bio om man skall vara nyttig???

Vi gillar animerade filmer och fullkomligt älskade Madagaskar 1, så förväntningarna var höga. Uppföljaren visade sig vara helt OK, och jag tycker fortfarande att djuren är charmiga och småroliga (särskilt pingvinerna!), men storyn var mycket bättre i första filmen. Inget toppbetyg, men ett och annat skratt fick vi i alla fall.

Madagaskar 2 Escape from Madagascar


Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Känner du för att leka "8 saker" så finns det en utmaning hos mig. Men bara om man orkar och har lust.

2008-11-29 @ 23:12:57
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0