nedräkningen har börjat!



Idag är det bara elva dagar kvar till sommarlov! Ja, jag erkänner, jag gör precis som eleverna och har nedräkning i almanackan! Massor av rättning kvar, men jag har en strukturerad plan och känner ingen panik.

Elva arbetsdagar till sommarlov betyder tretton arbetsdagar tills det bär av till Tunisien! Tror fortfarande att jag är flygrädd fast jag aldrig flugit. Vet inte om jag kommer att våga, men jag hoppas, hoppas, hoppas! Min väninna MM gjorde nyss sin första flygresa (till romantiska Paris med sin älskling!) och har försäkrat mig om att allt kommer att gå bra. Jag litar på henne. Nu är det inte planet jag oroar mig så mycket för, utan mer risken för skrikande småbarn ...

Solkrämen är inhandlad och likaså nya solglasögon. Promenerar frenetiskt runt sjön och går på pulverdiet för att bli av med tröstätningskilon. Med så mycket förberedelse bara måste jag våga flyga!


Kommentarer
Postat av: Mr Pelz

Flygresan kommer att gå jättebra! nuförtiden är det som att hoppa på bussen...

Ta med MP3 spelaren o lyssna på nåt bra så kommer tiden bara att rusa iväg. Eller ta en stor whisky..

2008-05-31 @ 10:47:56
URL: http://enjoy.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Whisky känns riskabelt ... Jag satsar på bra ljud-bok istället!

2008-05-31 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0