mysigt besök

   

Myshelg med älsklingen på besök. Shoppade resväskor till vår Tunisienresa i juni. Känner mig mycket nöjd med min svarta, högblanka väska trots att jag alltid annars ratar allt svart. Testade flera nya maträtter ur kokboksfynd från rean. Favoriten blev dinkelpizza, tätt följd av superenkel kyckling med hemgjord tomatpesto. Avslutade en omgång Monopol som vi påbörjade för läääääängesedan och eftersom älsklingen hade typ hundratusen och jag tvåtusen så förlorade jag .... Efter speleftermiddagen förfasade vi oss över att Nordman gick vidare till Globen. Vi höll tummarna för Suzzie Tapper.

På söndagen var jag tvungen att åka till jourtandläkaren med min visdomstand som gjort ont sedan torsdagen. Trodde de skulle dra ur den, men de spolade bara runt den och sa att det skulle bli bättre av det, vilket det inte har blivit ... Efter en sista lunch var det bara att knalla iväg till tåget vilket alltid är lika jobbigt, men om en och en halv vecka är det påsklov och då blir det mys hela veckan i Arvika.

 


Kommentarer
Postat av: emelie

ha en bra måndag :)

2008-03-10 @ 09:28:27
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: blogg_bohemen

Tack! Önskar dig detsamma!

2008-03-10 @ 12:10:48
Postat av: Annepanne

Sussie Tapper??? Näää, kan inte alls hålla med, tyckte det va alldeles för mycket "Eva Dahlgren i slow motion". Lite roligt på nåt sätt att Carola fick på moppo, men synd om söööta Andreas..Kram!

2008-03-10 @ 13:08:54
Postat av: blogg_bohemen

Jag är ju lite svag för Eva Dahlgren när hon låtar typ Ängeln i rummet ... Att Carola inte gick vidare var kvällens mest positiva överraskning! Äntligen har folk fattat att allt hon gör inte är bra! Tycker förresten inte att det varit några bra låtar i årets melodifestival, jag fasar för att Christer Sjögren kan vinna ... Hemska, hemska tanke!

2008-03-10 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0