osmaklig rulle

Även om jag är helt ointresserad av fotboll vet jag att det pågår ett EM och jag förstår att folk vill heja på Sverige och jag kan till och med förstå behovet av att köpa diverse blågula tröjor, linnen, kepsar och allt vad det är.

Men, ibland blir det för mycket blågult ... Har ni sett de nya "dammsugarna" (eller punchrullarna)? Blågul marsipankorvar som ligger i butikshyllorna och ser så otroligt osmakliga ut! Usch! Där går min gräns för patriotism under sportevenemang ... Vem köper dem???


Kommentarer
Postat av: Emm

Haha.. Har också sett dom och tänkt samma sak.

2008-06-11 @ 09:30:52
URL: http://lasdagboken.wordpress.com
Postat av: blogg_bohemen

En kollega på jobbet avslöjade att hon köpt dessa blågula hemskheter ... skrämmande ... :)

2008-06-11 @ 12:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0