slöa sommardagar



Känner mig härligt (och avskräckande) sommarlovsslö. Har tittat på dammråttorna i två dagar, men sedan sjunkit ned i soffan med ett gäng filmer istället. Tvingade iväg mig själv på ett spinningpass igår, visade sig vara mycket välbehövligt ... Vart är min kondition??? Den verkar ha försvunnit med de tunisiska bakverken ...

Imorse blev det i alla fall en lite morgonpromenad och nu skall jag snart gå ned på stan för en fikastund med C. Har börjat läsa den hyllade boken Kikki & Lasse idag, men jag måste säga att än så länge fattar jag inte särskilt mycket. Jag menar, avsnittet på sjukhuset när Kikki "idkar sexuellt umgänge" med sin gamle mentor/älskare, vad är poängen med den? Vem gör något sådant?

Någon mer som läst Kikki & Lasse? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0