flyttkartonger ...



En lördag fylld med flyttkartonger! Denna gång var det tack och lov inte vår lägenhets innehåll som skulle flyttas utan våra kära vänner C & J:s. Från en lägenhet med fin utsikt till en annan lägenhet med fin utsikt - mycket bra val! Massor av saker att transportera, precis som det brukar, men med många som hjälpte till och med tre säck-kärror till hands så gick det hela ganska snabbt och smidigt. Att avsluta dagen med pizza på deras nya kvarterskrog var inte heller helt fel. Tack för en tung, men trevlig dag!

Imorgon åker jag norrut och hem till mor eftersom jag fått det hedervärda uppdraget att vattna alla hennes balkongblommor (vilket är ungefär som att vattna en mindre handelsträdgård!) medan hon åker runt i Österbotten och hälsar på släktingar. Uppdraget tar jag gärna på mig eftersom det ger mig tid att träffa släkt och vänner. Ska bli kul!

Resan till mor innebär att jag är dator- och Internetbefriad i en dryg vecka. Återkommer med bokrecensioner och andra uppdateringar när jag åker vidare till älsklingen i värmlandsskogarna.

Njut av sommar och semester!


Kommentarer
Postat av: C & J

Ville bara säga att vi är enormt tacksamma för er insats i lördags. R har bra koll på hur man lastar en flyttbil.



Tack igen..

C & J

(ifrån flyttkartongerna som ska packas upp nu..)

2008-07-07 @ 19:08:47
URL: http://enjoy.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0