back in business



Tillbaka på jobbet efter en lång frånvaro ...

180 mejl att gå igenom ... (vilket tar sin lilla tid!)

Rättningshögen som inte fanns blev gigantisk ... (tur att det finns en del snabbrättat i den!)

Elever som desperat ville ha mer tid till inlämningsuppgifter ... (snäll som jag är sa jag självklart ja!)

Kollegor som hälsade mig välkommen tillbaka ... (bland det bästa med jobbet är alla trevliga kollegor!)

På det hela taget är det rätt skönt att vara tillbaka och fördriva sina dagar med något vettigt. Fast lite kommer jag att sakna all lästid ...

Kommentarer
Postat av: Minna

Ja så är det ju. Härligt med tid för att läsa osv men i längden beövs blanding med jobb eller plugg. Så är det iaf för mig.

2008-01-28 @ 19:07:43
URL: http://bara-minna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0