bröllopsinbjudan med bantningsångest



Igår kom en finfin bröllopsinbjudan från vännen JA som gifter sig med sin JJ i mitten av maj. Vackert grönt kort med lyxig dekor och en mängd silverhjärtan som föll över köksbordet när jag öppnade den. Så romantiskt! Ser verkligen fram emot detta bröllop!

Satt naturligtvis och mumsade på en semla när jag öppnade inbjudan ... och jag som lovat mig själv och alla andra att hålla igen så jag kommer i något snyggt att ha på mig på hennes bröllop ... Får nog trots allt bli samma klänning som jag hade på brorsans bröllop, men den är rätt ok och typiskt mig så den funkar!


Denna ständiga bantningsångest ... Hittade en kvarglömd MåBra på tåget som jag norpade åt mig och i den fanns ett "rivstartsprogram" för viktnedgång ... får väl göra ett försök ännu en gång ... Usch, varför kan man inte bara vakna en morgon och vara smal, perfekt och allmänt underbar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0