fröken räknar ner

Nu är det bara åtta dagar kvar till jullov! Känns helt underbart att få vara ledig någon vecka! Först några dagar tillsammans med familj och vänner och sedan bara lugnt och skönt - precis vad jag, och alla andra, behöver! Skall nog passa på att presenta mig själv med några nya böcker till lovets tågresor och slappa eftermiddagar.  

Hemma planerar älsklingen för var julgranen skall stå och jag tittar på recept på chokladtryfflar till helgens luciafika. Bara trevliga aktiviteter. Synd bara att jag inte helt kan släppa jobbet och de fina små högarna med elevarbeten och helt gå upp i julpyssel och julpynt ...


Kommentarer
Postat av: Magix

Även jag ser framemot julen som innebär kvalitetstid med exil-sambon och förhoppningsvis även lugn lästid! :) Nu skulle jag helst strosa omkring på stan och njuta av julpyntet och gå på fikor, men uppsats och förkylning kräver annat...

2008-12-10 @ 23:41:53
URL: http://bokbabbel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0