mot ett smalare liv ... igen ...

   MåBra


Har gått med i MåBra Lättviktarna ... Ja, herregud, mina bantningsförsök blir verkligen mer och mer desperata! Igår var jag tvungen att äta renskav ... Ingen favorit, men med just det här receptet gick det faktiskt ned utan störra problem. Idag är det någon mystisk yoghurtsoppa med timjan ...

Så nu sitter jag här vid dator och fyller i, mycket noggrannt, precis allting jag äter och får det omräknat till någon slags poäng. Har ett visst antal poäng om dagen jag skall komma upp i, men så mycket mat vore omänskligt att äta, så jag ligger lite under och hoppas att det ger snabbare resultat på vågen! :)

Nu skall jag bara komma igång med träningen också ...

Kommentarer
Postat av: Emm

Min blogg har bytt namn till Emms Läsdagbok. Adressen är samma som tidigare. Så om du vill ändra din länk till mig så blir jag glad! :)

2008-08-06 @ 17:59:42
URL: http://lasdagboken.wordpress.com
Postat av: blogg_bohemen

Jag ändrar namnet och fortsätter med glädje att läsa din blogg!

2008-08-06 @ 19:20:45
Postat av: Västmanländskan

Lycka till med lättvikandet. Rapportera gärna om det funkar bättre än t.ex. Viktväktarnas metod

2008-08-06 @ 19:57:20
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: blogg_bohemen

Jag skall erkänna att Viktväktarna typ är den enda metod jag inte testat ... På Lättviktarna är dock alla recept GI-anpassade och dessutom är hemsida användbar och praktisk även när man vill lägga upp egna recept och se hur många poäng den maten ger.



Återkommer med rapporter, så visar det sig om det funkar eller ej! :)

2008-08-07 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0