istället för chips

Så har man då kommit igång lite på jobbet. Alla elever har anlänt och jag har börjat planera lite smått inför höstens alla kursstarter. Besökte också mitt älskade, men av mig ack så dåligt  frekventerade, gym igår och det känns verkligen att det behövs rutiner igen. Vettiga sovtider, vettiga matvanor och motion titt som tätt skall ju förbättra livskvalitén så det kanske är värt att prova ...

Apropå vettiga matvanor så har jag hittat det ulitmata alternativet till chips - Knäckis French Herbs & Lemon Salt. Mycket mindre fett och dessutom lite fibrer. Dessutom räcker det med ett par tre stycken små kex  för att behovet skall vara stillat och när varan dessutom hittas bland det hårda brödet bara måste det vara nyttigt! :)

Knäckis french herbs & lemon salt W

Kommentarer
Postat av: Västmanländskan

Mmm ... det låter gott. Måste testa.

2008-08-21 @ 09:03:50
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: Jennie

De är så goda!!! Men jag äter dem helst med någon

smakrik fet ost vilket gör att de blir minst lika onyttiga som chips, tyvärr.

2008-08-22 @ 13:18:13
Postat av: blogg_bohemen

Haha - det låter som du, Jennie! :)

2008-08-22 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0