saigon sunset

 

Jag känner till diskussionen om mineralvatten, men jag erkänner, ibland blir jag sugen på en flaska bubbligt och smaksatt vatten och inhandlar då flaskan utan dåligt samvete. Nu har jag dessutom hittat min absoluta favorit!

LOKA har en mängd olika smaker, men bäst av dem alla är nya Saigon Sunset! Smakar röd apelsin och citrongräs och kommer att bli min törstsläckarfavorit i sommar! Väldigt snygg etikett är det dessutom, och är man tillsammans med en butikskommunikatör så vet man hur mycket sådant påverkar ...

Först kom Spendrups med nya, supergoda julmustsmaker och nu denna perfekta sommardryck - Spendrups är mitt favoritbryggeri, om man nu kan ha något sådant ... :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Testade Saigon Sunset igår, väldigt god!

2008-04-25 @ 08:36:15
Postat av: Magix

Saigon Sunset, vilket fint namn!!

2008-04-25 @ 10:52:59
URL: http://bokbabbel.blogspot.com
Postat av: läsdagboken, camilla

den produktutvecklaren måste fått löneförhöjning! måste be mr pelz ta med en hit nästa vecka

2008-04-26 @ 12:38:28
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Alla verkar lika frälsta som jag! Saigon Sunset kommer at bli en succé!

2008-04-26 @ 15:05:22
Postat av: camilla

hihi... inofficiellt gör vi det du efterfrågar: sv/re!

2008-04-27 @ 15:30:16
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Åh, säg inte så där, då kan jag ju få för mig att söka ... ångest, ångest ... inte kan lilla jag leva storstadsliv? Älsklingen skulle nog vara positivt inställd och genast fixa bostad! :)

2008-04-29 @ 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0