kökspiff och soldyrkan



En dags kalmarshopping var precis vad jag behövde i fredags! Skulle egentligen inte shoppa något eftersom jag inte har några pengar (och de få kvarvarande kronorna borde sparas)... men så såg jag ett snyggt tyg som skulle piffa upp i köket, och då behövde jag ju lite nya ljus och när jag ändå höll på köpte jag nya bordstabletter också ... Kul var det och fint blev det! Charlie och Mathias från Lyxfällan skule gråta om de visste hur dålig koll jag har på pengar!

Igår var jag lite extra hurtig och gick på ett spinningpass på förmiddagen och njöt sedan av solen på en bänk utanför biblioteket. Skönt att det äntligen kommer lite värme!



Har börjat fundera på om jag skall göra något med balkongen i år. I vanliga fall brukar vi ha det riktigt fint på balkongen, men i år tror jag att det får vara eftersom jag inte kommer att vara här så mycket. Först är det Tunisien, sedan blir det en hel del Arvika tillsammans med älsklingen och en tur till mor och kanske till kära syster blir det säkert också. De få dagar jag kommer att vara här hemma får jag nog stå ut med en lite trist balkong. Får istället njuta av mors alltid lika prunkande balkong och den fina parken i Arvika - perfekt bokläsningsställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0