frostnupna kinder

 

Åh, så underbart det var att cykla till jobbet i morse! Frost på marken, frost på taken, frost på alla nedfallna löv! Så vackert med dessa små iskristaller som glittrade ikapp med solen! Att jag dessutom fick anledning att leta reda på en tjockare halsduk i stora halsdukslådan gjorde bara saken ännu bättre!



Annars är jag för tillfället begravd under rättningshögar - ett säkert tecken på att man snart kommit till terminens mitt ... men med lite effektivt arbete skall nog högen vara borta till helgen så att jag kan ägna all min tid åt att umgås med min älskling som äntligen kommer på besök! Underbart!


Kommentarer
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Ja, hösten är väl härlig!
Has en bra dag och hoppas du lyckas hålla näsan ovanför rättningshögarna ;)

2007-10-09 @ 09:59:02
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: Pelz

Oj kommer Riardo "hem" på besök! Va skoj hälsa honom från mig o kissen.

2007-10-13 @ 12:32:03
URL: http://enjoy.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0