dagdrömmeri ...

   

Det är bara att erkänna ... Ibland när man sitter på jobbet är man allt annat än koncentrerad ... Drömmer just nu om att åka tillbaka till Oslo. Hoppas att Sambon vill åka dit igen nästa gång jag kommer på besök! Eller om att, trots att budgeten står på megaminus och jag inte har något pass, boka en sista-minuten-resa till vilken playa som helst (ja, jag har besökt  Ving, Fritidsresor och alla andra hemsidor idag ...). Kan också tänka mig en heldag på något spa med sköna behandlingar, fluffiga handdukar och läskande fruktdrinkar ...

Men, verkligheten kallar ... Dagens lunch blir två nyttiga mackor och ett plommon och efter det är det provvaktning hela eftermiddagen. Livet som lärare är verkligen inte glamoröst, men det har sin charm trots allt!

Kommentarer
Postat av: Minna

Ha en bra dag

2007-11-06 @ 11:24:35
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0