magmuskler sökes!



Har inte varit och tränat på ett tag så igår tänkte jag att jag skulle mjukstarta lite med ett mag-och ryggpass. Men herregud vad fort magmuskler försvinner!!! Jag fick ju kramp på en gång! Dessutom var det en annan ledare än vad jag brukar ha och en del av övningarna var verkligen inte att leka med! Inte nog med att magmusklerna är obefintliga, smidighet är det lika illa med! Nåja, kul var det i alla fall att vara tillbaka i de kära gamla träningslokalerna!



Annars ser jag mest framemot att åka till Uppsala på fortbildning under torsdag och fredag. Skall bli skönt att komma iväg och få lite nya idéer och prata med kollegor från andra delar av landet. Dessutom skall jag träffa en väninna som jag sällan träffar eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Alltid lika roligt att uppdatera varandra om vad som händer i våra liv och skvallra lite! Ser fram emot vår fikastund, S!



Idag har vi besiktning på vår gamla lägenhet så nu kan vi äntligen lämna den och vårt gamla liv bakom oss! Framtiden, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0