flytt med schlagertakter



Helgen har självklart ägnats åt flytten nästa helg. Eftersom nya lägenheten endast ligger några hundra meter från vår nuvarande har vi burit över en massa småsaker redan. Känns liksom trevligare att komma in i lägenheten när det står blommor i fönstren. I ärlighetens namn så har väl Sambon burit en hel del mer än vad jag har ... men jag har tagit på mig uppgiften att packa IKEA-påsar så att han bara kan hämta dem och gå igen! :) Konsten att vara snäll behärskar jag verkligen!

Vardagsrummet är nu befriat från kuddar, mattor, tavlor och allt annat som gör att det inte ekar. Blir så intressant ljud från TV:n när rummet är nästan tomt ... Kanske borde sjunga högt och kolla akustiken!  Stackars grannar ...



Naturligtvis har vi också kollat schalgern i helgen. Gillade det nya konceptet för Andra chansen, även om det kanske var lite överflödigt att de artister som gick vidare från första utröstningsomgång till andra skulle sjunga sin låt igen. Hade räckt med en lite längre snabbgenomgång. Rätt låtar gick i alla fall vidare och jag tror på en riktigt bra final på lördag.

Kommentarer
Postat av: Ove

Då är det bara STORA saker kvar på lördag klockan 08.00 då kan jag tänka mig.....

2007-03-05 @ 12:49:23
URL: http://enjoy.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Ja, vi tänkte att vi skulle spara det roligaste år dig! :) Lovar att stå med pom-pom-bollar och heja på när du travar uppför trappan med sängramar och annat trevligt! *hihi*

2007-03-05 @ 14:31:48
Postat av: Jennie

Jag fick M att se på melodifestivalen, tyckte också rätt låtar gick vidare. :) Det blir spännande på lördag.

2007-03-05 @ 16:42:33
Postat av: blogg_bohemen

Bra jobbat J! Klart att melodifestivalen måste gå före film! :) Ser verkligen fram emot lördag!

2007-03-05 @ 19:12:58
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0