arvika, here he come!



Imorgon flyttar Sambon till Arvika och livet som särbo startar. Inget jag ser fram emot, men ibland måste arbetet få styra. Jag följer med upp till Arvika och kollar in staden, nya lägenheten och allt sådant där. Har aldrig varit i Arvika så det skall bli kul att se vad det är för ett ställe som jag varje lov och annan ledighet under ett och ett halvt år skall besöka. Jag hoppas naturligtvis på att Sambons lilla etta är en mysig lägenhet (ingen av oss har sett den, så det blir surprise imorgon eftermiddag!) och att Arvika inbjuder till lite shopping och trevliga caféstunder. Högre krav än så har jag inte!

Lycka till i Arvika, älskling!

Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till!!!!!!!!!!
(absolut utan ironi...)

2007-07-31 @ 19:52:47
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: Sambon

Tack, Camilla!

2007-08-03 @ 08:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0