värnamo

  

Dagen har tillbringats med shopping i Värnamo tillsammans med Sambon. Värnamo är en riktigt trevlig liten småstad med roligt utbud av butiker och caféer. Arbetade deltid i Värnamo under våren och trivdes inte med jobbet med staden lockade mer (dock inte så mycket att jag skulle flytta dit ...).

Det bästa med Värnamo är den varma foccacian med kyckling på Coffee Design. Mums! Åt dem varje onsdag under våren, kan liksom inte tröttna på dem!

Så mycket shopping blev det inte för min del, fyndade strumpor på Lindex och köpte vackra kort med blomstermotiv i den lokala bokhandeln. Kära syster kommer att bli överlycklig när jag skicka ett finfint blomsterkort till henne! (Trädgårdsgalen är hon, min kära syster!)

Beslut är fattat i gymångestfrågan: Jag blir kvar på vanliga stället trots prishöjning. Varför byta när jag trivs så bra?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klokt beslut! Vore jobbigt att testa ett helt nytt gymschema och vänja sig vid nya instruktörer för att kunna undvika nitlotter.

Back in London. Har just kollat på jubileumsavsnittet av This Life + 10! Är i extas!

2007-01-06 @ 12:10:09
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Åh, jag vill också se!!!

2007-01-06 @ 12:32:44
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0