kändisarna och jag

En bloggande vän tipsade om den superroliga sidan www.myheritage.com där man kan lägga in ett foto på sig själv och kolla vilka kändisar man är lik. I vanliga fall brukar inte sådant intressera mig, men eftersom min bloggande vän fick så roliga look-a-likes var jag bara tvungen att testa. Är tydligen en salig blandning av en mängd kändisar jag aldrig hört talas om  ... Roligast var dock att jag liknar Marion Jones! Och Oliver Stone ... vet inte riktigt hur jag skall tolka det där sista ...

Här kommer alla kändisar jag är lik:

    
Laetitia Casta
Cynthia Nixon
Nicky Hilton
Amanda Bynes
Hayden Panettiere
Joss Stone

   
Judit Polgar
Marion Jones
Ha Ji-won
Oliver Stone

För er som liksom jag inte ens med bildens hjälp kunde placera Judit Polgar så upplyser jag härmed om att hon schackspelare på världselitnivå.

Ja, med en hjärnkapacitet som Judit och en kropp som Marion skulle jag vara rätt nöjd! Synd att båda är rätt långt borta ... Får varva IQ-tester och gymmet hela våren! Det är ju snart Beach 2007 ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0