andra advent



Andra advent och fortfarande ingen julstämning utanför fönstret ... men, jag längtar ändå till julafton då jag får träffa familjen, äta god mat och dela ut julklappar!



I lördags gick jag en runda på sta´n och inhandlade de sista julklapparna till syskonbarn och vänner. Känns skönt att vara klar så här långt innan, de senaste åren har jag handlat alldeles för många klappar sista veckan och det är bara stressigt. Klappar slog jag in på en gång så nu kan jag luta mig tillbaka, dricka glögg och bara mysa!



Söndagen bjöd också på lite julstämning då min kör hade adventskonsert i kyrkan och framförde en rad klassiska julsånger och psalmer samt några stycken ur en mässa. Mycket mäktigt! Gick riktigt bra för oss och jag tror att publiken gick därifrån med lite mer jul i sinnet.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej! Ska du fira jul i Dalarna?

Vet du om vår kära Hälsostudio har ngt bra julerbjudande?

Hälsn. Minifettot

2007-12-10 @ 19:13:17
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Minibesök i Dalarna i två dagar, annars blir det Lidköping på julafton och Värmland resten av lovet.

Har inte sett något om julerbjudande på Hälsostudion. De har säkert sin 10-kort kvar. De 8 veckor med träningsförbud som jag haft under hösten har visats sig (väldigt mycket!) runt midjan ... Har återvänt till spinningcykeln denna vecka och trampar frenetiskt! :)

2007-12-11 @ 09:06:33
Postat av: camilla igen

hoppas vi kan ses nästa vecka!
drömmer om brokvists chokladbollar med pärlsocker!!!!

2007-12-11 @ 10:59:07
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen igen

Fika = självklart! Kanske till och med en middag med J, E och M?

2007-12-11 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0