påskpanik!



Påskafton hittills:

8.38 vaknade och tänkte "Gud, vad skönt med sovmorgon!"
8.40 inser jag att "Oooops, jag har visst klipptid kl 9.00!"
- 8.41 raggartvätt, tandborstning, klädpåtagning
- 8.50 springer runt som en galning och letar efter plånboken.
- 8.55 Sätter mig på cykeln och trampar frenetiskt mot sta'n.
- 8.56 Kedjan hoppar ... Naturligtvis får jag inte på den igen!
- 9.05 Ringer min mycket förstående frisör som ger mig en ny tid idag kl 12.30. Undrar vad som skall hända denna gång?

Hoppas annars att det blir en lugn påskafton med spinning (tack och lov inga kedjor som kan hoppa!) och sedan påskbord, bara jag och Sambon. Mest ser jag nog ändå fram emot att få dricka ett par glas påskmust! Älskar must, både till jul och påsk!

  

Önskar alla mina läsare en riktigt 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som en mycket stressig morgon. Vilken kanon frisör!

2007-04-07 @ 13:40:40
Postat av: blogg_bohemen

Ja, underbar människa! Och som jag letat efter en bra risör här i sta'n! Nu skall hon dock flytta ... typiskt!!! Bara att börja leta igen då!

2007-04-07 @ 20:28:56
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se
Postat av: Maria

Jobbig start på morgonen...:) GLAD PÅSK!!!

2007-04-08 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0