frosseritendenser

      

Igår hade jag en riktig toppendag! Sambon, som hittills känt sig motvillig till tanken på att åka till Jönköping, gav äntligen upp, så vi satte oss på tåget och åkte dit. Underbar stad! Mysig och bra shopping (även utan A6 som jag ännu inte besökt, men å andra sidan har jag inte hört något direkt positivt om detta köpcentrum). Bestämde mig för att strunta i att vara duktig och bara äta pulver ända fram till middagen, så jag lyxade till det med en halv grillad panini och en cappucino på lunchen! Lovar er att allt man stoppar in och tuggar långsamt smakar mycket bättre när man bara får äta lite! Cappucinon var en närmast religiös upplevelse efter snart fyra veckor utan denna himmelska dryck!



Kvällen tillbringades i glada vänner lag och födelsedagsfirande av C. Fördrink på Favoritkaféet och sedan vidare till restuarang med smarrig (och gräddig!) pasta. Mums! Till C inhandlades i Jönköping en födelsedagspresent jag gärna hade behållit själv: Body Scrub med socker och mörk choklad på underbara butiken La Gott. Varför köpte jag inte en till mig själv??? Nåja, nu har jag ju en anledning till att besöka Jönköping snart igen!

Trots mitt frossande i gräddig sås, bröd och annat så visade vågen åter nedåt efter att ha visat uppåt några dagar. Hurra för feta mejeriprodukter! :) Satsar nu stenhårt på morgondagens påskbord!


Kommentarer
Postat av: camilla

Taaaaaaaack!!!! för en rolig kväll och en mumsig present!

ikväll blir det dubbelbio. näsdukar ska medtagas

Ha en jätteskön påsk!

2007-04-06 @ 10:57:56
URL: http://lasdagboken.blogdns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0