gott samvete


        

Äntligen har jag kommit igång med träningen! Har gått såååå segt att komma igång denna höst. Ingen inspiration alls. Men denna vecka har jag varit på gymmet tre gånger och tränat en gång hemma, och genast har lusten att träna återvänt! Gäller tydligen bara att komma igång ...

För att inte ersätta de stackars kalorierna som jag slitet bort på spinningcyklar och lyftandes vikter, bestämde jag mig för att inte äta en massa onyttigt fredagsgodis, utan åt istället en mumsig sallad. Funkade, men jag saknade chokladkakan ... Visserligen hade jag ätit en kardemummakaka under eftermiddagen .... Ja, ja något hälsofreak blir jag aldrig!

  


Kommentarer
Postat av: Camilla

Har upptäckt en otrevlig sak med Esporta. Mot alla odds. De har en pilatesstudio för personlig träning. Studion har glasfönster och att se de stackarna som ligger där och plågas för tankarna till grova S/M-experiment. Hu! Nina och sundet...

2006-10-14 @ 13:12:34
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: Camilla

Men, åh! I din blogg finns ju reklam för chokladogram. Mums!

2006-10-14 @ 13:13:28
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

S/M-experiment! Haha! Ja, kanske inte är något jag vill beskåda medan jag tränar! På jobbet har de meddelat höstlovsaktiviteter och på måndag eftermiddag skall vi vara i simhallen och det kommer att finnas möjlighet att träna spinning, tai chi, simma och en massa annat kul! Hoppas att det inte blir S/M-aktigt att se våra kollegor svettas omkring i tajta små träningskläder! :)

2006-10-14 @ 18:32:04
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0