eftermiddagsmys!

Snälla ledningen har gett oss ledigt imorgon och snälla svenskelevern flyttade bak dagens lektion, så idag slutar jag 12.30! Hurra! 

Med tanke på att vädret är underbart höstruskigt så tänker jag krypa ned under filten och unna mig en eftermiddag i läshörnan. Tänk varm choklad, bra bok, kuddar överallt och en tjock ullig filt; himmelriket! Perfekt inledning på en långhelg med IKEA-shopping som huvudattraktion. Alltid roligt med IKEA och alltid kommer vi hem med mer än vad vi planerat att handla ...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Detta låter underbart!
Skänk en tanke till din hårt arbetande kollega i the UK. Fjärde kvällen den här veckan nu... Onödigt att ha en lägenhet?

PS. Vad var adressen till det där zen-spelet? Jag har behov av att kratta lite!

2006-10-19 @ 17:26:10
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Det var underbart! Somnade dock fortare än vad jag tänkt mig ... :) Zen-spelet är roligt! www.miniclip.com, spelet heter zen garden och första fem trädgårdarna är gratis.

2006-10-19 @ 18:29:57
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0