drömsömn

Sängen har anlänt! Känns bara så fantastiskt! Dagens projekt blir därmed att snabbt smita från jobbet och rusa hem för att skruva ihop sängen. Hoppas att det inte är alltför svårt ... är inte så duktig på att läsa instruktioner ... särskilt inte om det är många olika skruvar som är väldigt lika!

Längtar verkligen efter att få gå och lägga mig ikväll. Efter att ha sovit tillsammans i tre år på 105 cm känns de nya 160 som overkligt stort utrymme! :)

Undrar om mina elever tycker att skruvade-ihop-säng är en godtagbar anledning till att jag inte rättat deras religionsprov? Kanske måste rätta dem innan jag går hem ...



22.15 Sängen är ihopskruvad! Lite våld krävdes, men vad passar bättre till att banka ihop en säng med än en tung religionsbok! :) Nu är det bara att krypa ner och sova sött!

Kommentarer
Postat av: AE

Kommer det inte att kännas lite ensamt på så stor yta? Risken är ju att det blir lite kallt.

2006-10-24 @ 16:52:05
Postat av: Camilla

Jag beundrar er!
Här på The Grange har vi varsin 160 cm, av ngn anlending, men tyvärr verkar britterna vara obekanta med begreppet bäddmadrass, så efter varje natt är jag prinsessan på ärten.

2006-10-24 @ 20:39:12
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Tror inte att jag kommer att märka om det blir kallt, räknar med att sova som en stock! :) Bäddmadrass är ett måste!

2006-10-24 @ 22:17:03
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se
Postat av: Jennie

Va skönt att höra att ni äntligen har skaffat er en ordentlig säng, det var på tiden! Hur ni har klarat av att sova två personer på 105 cm är för mig obegripligt. Sov nu så gott och njut!!!! :)

2006-10-25 @ 16:15:31
Postat av: Jennie

Jag glömde skriva att den nya sängen är väldigt snygg.

2006-10-25 @ 16:18:50
Postat av: blogg_bohemen

Tack, Jennie!

2006-10-25 @ 21:02:14
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0