jordgubbssmak

Spinningen idag var precis vad jag behövde. Efter en dag på jobbet då Internet och kopiatorer inte funkat, kändes det så skönt att sätta sig på cykeln och cykla av sig all frustration! Träning har verkligen enbart positiva efftekter! Dessutom behövde jag nog bränna bort lite av gårdagens smågodis ... :)

En annan underbar sak under dagen var att ett av UF-företagen på skolan börjat sälja smoothie. Äntligen! Så härligt att veta att onsdagens eftermiddag kan förgyllas med ett välsmakande mellanmål. Idag testade jag en Jordgubb Original, nästa vecka tror jag att jag siktar in mig på en Bärmix eller en fräsch Lime kanske. Längtar redan!

Nästan vecka blir toppen. Torsdag skall jag på fortbildning i Jönköping, temat är islamofobi och antisemitism. Två mycket aktuella och intressanta ämnen. Hoppas på en givande eftermiddag. Fredagen har jag tagit ledigt, behöver en dag att pyssla om mig själv lite, har varit lite mycket ett tag. Skönt med en arbetsvecka på bara tre dagar! Det är sådant som får en att fundera på om inte halvtid är rätt vettigt ändå!

   


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra gjort!
/Från en till som drömmer om halvtid

2006-11-16 @ 19:33:55
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Tack!

2006-11-16 @ 21:11:13
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0