vill ha!

I morse var jag och Sambon och tittade på ny lägenhet. Helt underbar var den! Vi tackade genast ja! Hoppas nu bara att det är vi som har flest poäng eller att de som är före oss tackar nej. Vi vill verkligen ha den! Stora fönster som släpper in massor med ljus och en stor balkong att sitta och läsa på under sommarmånaderna. Dessutom ligger lägenheten längst upp i huset, så det är fritt fram att grilla! När till centrum är det också. Håll alla tummar ni kan!



Imorgon är det dags för ett besök hos dietisten igen ... Usch, jag har verkligen inte skött mig! Hoppas att jag inte gått upp i vikt i alla fall ... Vore ytterst pinsamt. Skulle väl egentligen ha gått ned ett par tre kilo ... Får nog avge det vanliga nyårslöftet. :) Måste ta mig tillbaka till gymmet också, har försoffats alldeles för mycket de senaste veckorna. Tillhör verkligen periodarna när det gäller träning, ibland fyra gånger i veckan och ibland en gång på fyra veckor. Rutin är uppenbarligen inte min starka sida.

Idol måste jag naturligtvis också kommentera. Bästa artisten vann. Bästa sångrösten vann. Tyvärr var det en riktigt trist låt som han nu tvingas släppa som singel. Jag hoppas att resten av debutalbumet kommer att vara mer Markus, någon pojkbandspojke är han ju inte direkt. Jag hopps verkligen att Markus för en strålande karriär, för han har potential för det. Gillar dessutom hans norrländska lugn! Så charmigt!





Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag håller tummarna för att ni får lägenheten!

2006-12-03 @ 15:17:29
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: blogg_bohemen

Tack!

2006-12-03 @ 15:45:02
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se
Postat av: Camilla

Så roligt!!!!!!! Det lät som om ni redan flyttat in, i fantasin, och det är ett bra tecken!
Var ligger denna pärla? Nära oss?

2006-12-03 @ 18:27:05
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: blogg_bohemen

Allt är redan färdigmöblerat! :)

2006-12-03 @ 20:48:20
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0